I love summer tag

DSC_2546

Ik vond het wel weer eens tijd worden voor een tag. Deze keer zal ik de vragen uit de I love summer tag beantwoorden. Dit leek me wel een goede tag gezien de tijd van het jaar en het weer van het afgelopen week.

Wat is je favoriete ijssmaak?
Banaan is zeker mijn favoriet. Vroeger zou ik mokka gezegd hebben, wat ik nog steeds erg lekker vind btw, maar toen kwam banaan om de hoek kijken en ik was verkocht! Zeker een lekker zomerse smaak.

Welke kledingstukken vind jij onmisbaar voor de zomer?
Jurkjes, zeker weten! Een jaar geleden ging ik niet in jurkjes naar school, omdat ik het gewoon ongemakkelijk vond. Maar nu wou ik dat ik meer jurkjes had! Ze zitten lekker met het warme weer en ik voel me er comfortabel bij.

Wat is je favoriete zomerse drankje?
Ik heb de afgelopen warme week het zelf drankjes persen ontdekt. De combinatie die ik tot nu toe et lekekrst vond was: een kiwi, een perzik en een halve appel. Lekker fris maar wel een beetje zurig door de kiwi. Als je het sap een uur of twee in de diepvries doet krijg je een lekker koud slushy-achtig drankje. Heerlijk voor de zomer. Als ik op vakantie ben houd ik erg veel van de non-alcohol cocktails. Ik hou wel van dat zoete. 

water

Wat is je favoriete activiteit in de zomer?
Zeker zwemmen! Ik hou er erg van om i het water te zijn en te zwemmen, geen baantjes trekken maar gewoon lekker zwemmen en rustig worden. Het is natuurlijk ook lekker verfrissend zeker in een week als de vorige.

Hoe ziet jou typische make-uplook er uit?
Waarschijnlijk alleen mascara. Alles glijdt toch van mijn gezicht af dus ik doe niet eens de moeite. Meestal doe ik wel wat poeder op maar dat is dan alleen voor het idee. Het is natuurlijk ook wel goed voor je gezicht om even niks op te hebben. Zeker met het extra smeren dat met het weer mee komt.

Wat is je favoriete zomerliedje?
Op het moment heb ik niet echt een favoriet. Ik heb ook niet echt het idee dat er veel goede zomer nummers zijn uitgekomen dit jaar. Vorig jaar was er natuurlijk Salsa Tequila en die vond ik toen wel leuk maar dit jaar helaas niks.

Welk zomers gerecht eet je het liefst?
BBQ! Heerlijk om in de zomer weer gezellig te BBQ’en. Helemaal op de verjaardag van mijn moeder waar we tot nu toe al drie jaar achter elkaar geluk hadden met het weer. Overdag zwemmen met mijn neefjes en nichtjes en ’s avonds lekker BBQ’en.

Wat voor geurtje draag je ’s zomers?
Meestal vergeet ik een lekker geurtje op te doen maar als ik het niet vergeet let ik niet echt op het seizoen.

Welke plannen heb je voor deze zomer?
Nou, volgend jaar gaan mijn ouders de keuken verbouwen dus we gaan volgend jaar een jaar niet op vakantie. Daarom ga ik dit jaar lekker extra genieten van mijn week in Turkije. Verder hoop ik nog een of twee keer af te spreken met twee vriendinnen van de basisschool. Ik ben trouwens erg trots dat we die vriendschap hebben behouden. Verder hoop ik op meer mooi weer hier in Nederland zodat ik ook hier lekker verder kan gaan met aan het zwembad liggen en zwemmen.

Dit was de tag! Als je hem leuk vind, neem hem vooral over. Geniet van jullie zomer!

xxx

3 gedachtes over “I love summer tag

Geef een reactie

