Favorieten op het moment

DSCN3768 (600x450)Ik heb een aantal favorieten voor jullie. Iets wat ik voorheen nooit gedaan heb maar ik had nu een aantal producten die het noemen waard zijn. Laten we meteen starten!

DSCN3778 (600x450)

Als eerste deze lifestyle favoriet, het album ”Title” van Megan Trainor. Megan is natuurlijk bekend om haar twee hitnummers “lips are moving” en “all about that bass”. Ik had zin om een van haar nummers te luisteren en had – toen die afgelopen was – geen zin om te skippen. Ik bleef maar leuke nummers tegenkomen! Zeker een album die het beluisteren waard is!

DSCN3781 (600x450)Dan deze speaker voor onder de douche. Ik heb een haat-liefde relatie met deze speaker. Soms werkt hij me erg op de zenuwen wat de volume knop betreft. Misschien heeft hij een leven voor zichzelf en vond het grappig om van de een op de andere dag te stoppen met werken (de volume knop). Maar al met al ben ik wel gewoon blij dat ik mijn eigen muziek kan luisteren in mijn douche.

 

DSCN3799 (600x450)Het wordt weer zomer en dan stap ik weer over naar de body lotions. Deze lotion van het Kruidvat ruikt heerlijk zoet en nodigt de lente uit. Ik heb hem echt weer herontdekt want ik heb hem lang niet meer gebruikt.

DSCN3797 (600x450)Deze droogshampoo van het Kruidvat heeft meerdere malen mijn dag gered. Die dag voordat ik mijn haar moet wassen kom ik op deze manier ook goed door zonder mijn haar op te moeten steken.

DSCN3792 (600x450)

Deze poeder van Maybeline was eigenlijk zo goed als op maar ik heb hem in stukjes gehakt voor een losse poeder. Een erg goede tip! Zo kan je je poeder helemaal opmaken en hij werkt naar mijn mening ook nog eens beter!

DSCN3788 (600x450)

Ik heb mijn oog look bijna elke dag weer te danken aan dit mooie palette van Catrice. Ik was al een tijd op zoek naar een mat oogschaduw palette maar die kon ik nergens vinden. Tót ik
– alsof uit de hemel geschonken – dit palette van Catrice tegenkwam. Ik heb hem al laten vallen, want hé thats me, dus de tweede kleur van links is gebroken.

DSCN3783 (600x450)Dit is het eerste Lush product dat ik ooit gehaald heb en ik ben helemaal verliefd! Hij ruikt en smaakt zo lekker!

DSCN3779 (600x450)

Dit parfum gebruik ik al een tijdje elke dag. Hij is van Essence dus dat is ook nog eens lekker betaalbaar. Hij is zoet maar toch subtiel. Voor een volle review kan je hier klikken.

Dit waren mijn favorieten van de afgelopen tijd. Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. Moet ik dit vaker doen? Let me know!

xxx

Geef een reactie

