Drie dingen naar keuze tag

312 (600x450)

Ik zag op VERSUS A de drie dingen naar keuze tag en ik dacht, die wil ik ook doen! Ik zit er lekker voor dus laten we snel verder gaan.

Drie dingen in mijn tas
In mijn schooltas zit op het moment, buiten boeken, mijn sleutels, een lippenbalsem en schoolpasjes van de afgelopen 4 jaar. Elk jaar komt er een nieuwe bij maar ik haal de oude er nooit uit.

Drie blogs die ik dagelijks bezoek
Teskuh, Beautygloss en mijn eigen blog, natuurlijk.

Drie dingen op mijn bureau
Eens even kijken. Mijn bureau is zoals altijd een grote verzamelplek voor troep. Mijn tekentafel staat er op, mijn camera en mijn klapper voor school. Verder nog rotzooi die ik maar niet allemaal zal gaan benoemen.

Drie favoriete meubels thuis
Ik heb niet echt favoriete meubels. Ik woon ook bij mijn ouders en niet op mezelf dus wellicht dat het daaraan ligt.

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
Sowieso het nummer van de Efteling. Voor de mensen die hem niet kennen klik hier als je durft. Voor de rest heb ik niet echt een vast nummer die in mijn hoofd blijft zitten wanneer ik hem hoor.

Drie dingen die ik eigenlijk zou moeten doen
As always: mijn kamer opruimen. Verder moet ik lezen in mijn boek voor Nederlands en verder gaan aan een tekening voor een vriendin. Dat laatste ga ik straks meteen doen denk ik.

Drie favoriete fruitsoorten
Op het moment banaan, sinaasappel en druiven.

Drie favoriete quotes
‘In the end we only regret the chances we didn’t take’ dit is echt een quote waar ik erg vaak aan terug denk. Als ik twijfel over iets denk ik meteen aan deze quote en dan is de keuze snel gemaakt.Het is ook gewoon hartstikke waar, als je ergens over twijfelt zal je eerder spijt hebben als je het niet gedaan hebt dan dat je het wel gewoon doet.
‘To live will be an awfully big adventure’ deze is van peter pan en hij klopt ook weer zo goed. Het leven is een groot avontuur!
‘Before “assume” try this crazy method called “Asking” ‘

Drie dingen waar ik op het moment aan denk
De rekentoets uitslag die ik nog moet krijgen (ik ben niet geweldig in rekenen). De pudding die op me staat te wachten in de koelkast. Weer nieuwe artikelen verzinnen.

Drie vakantiebestemmingen
Ik heb geen “officiële” bucketlist maar wel doelen wat reizen betreft. Ik zou erg graag eens naar Afrika gaan en daar dieren spotten. Naar Curaçao voor de mooie stranden en vrolijke sfeer. Last but not least Australië om geen reden in het bijzonder buiten dat het me een erg mooi land lijkt. Eigenlijk wil ik in elk werelddeel wel eens geweest zijn.

Drie favoriete sporten
Het enige wat ik aan sport doe is paardrijden. Verder vind ik dansen erg leuk. Ik heb vroeger gedanst maar daar ben ik mee gestopt. Ik dans nu ook wel maar alleen op mijn kamertje. Verder zou ik het echt niet weten. Ik kijk ook geen sport dus ik ga tegen alle regels van deze tag in en maar twee dingen noemen.

Drie favoriete blogposts op mijn blog de laatste tijd
Ik heb niet echt favoriete blogposts van mezelf de laatste tijd. Ik vind de foto’s van mijn vorige artikel wel erg geslaagd. Deze nail art vind ik ook nog steeds erg leuk. Verder vind ik mijn artikel met schetsen ook wel leuk.

Drie dingen die je dit jaar wilt doen
Mijn site nieuw leven in blazen, een geweldige dag hebben op de beautygloss party en meer bezig zijn met tekenen. Verder weet ik natuurlijk niet wat er allemaal op mijn pad komt. Ik heb in ieder geval al een hoop leuke dingen in de planning staan!

Dat was de tag alweer! Als je deze tag leuk vond kan je hem zeker overnemen op je eigen blog.

xxx

2 gedachtes over “Drie dingen naar keuze tag

Geef een reactie

