review Essence LE parfum

DSCN3641 (600x450)Ik review vandaag voor jullie de parfum van de limited edetion van Essence. ik gebruik hem al een tijdje elke dag en ik wilde er daarom wat over schrijven. Als je iets mist in de review of iets wilt weten laat het dan vooral weten in de reacties. Mijn eerste parfun review, here we go!


DSCN3635 (600x450)Het flesje is erg simpel maar toch vind ik het wel wat. Als de geur maar goed is. Het flesje is erg compact en daarom makkelijk mee te nemen in je tas.  Ik heb hem al een aantal keer gebruikt dus om die reden is het flesje wat minder vol (planningsfout ;)) in de winkel is hij natuurlijk netjes tot de rand gevuld.

DSCN3650 (600x450)Dan naar het, voor mij, moeilijkste gedeelte. De geur uitleggen. Nou, om te beginnen is de geur zoet en fruitig. Misschien een hint vanille? De geur is lekker licht voor overdag en naar mijn mening best jong, maar daar heeft iedereen zijn eigen mening over natuurlijk. Ik was blij verrast met de ‘houdbaarheid’ van de geur. Aan het eind van de dag ruik ik hem nog steeds. Wel minder natuurlijk maar hij is wel nog aanwezig. Dan nu door naar de daadwerkelijke noten.

top noten: grapefruit, mango en mandarijn.

Hartnoten: lelietje van dalen en framboos.

Basisnoten: romig sandelhout, muskus en vanille

De geur kost *zoekt nerveus naar het bonnetje en komt er achter dat ze die kwijt heeft gespeeld-_-”* volgens mij €2,99 voor 10 ml. Ik vind de geur zeker geslaagd en zal hem ook nog een tijd als mijn every day geur gebruiken denk ik :).

xxx

2 gedachtes over “review Essence LE parfum

  1. Pingback: Favorieten op het moment | NailssDone

Geef een reactie

