Een dosis schattigheid.

Je kent het wel, je zit op je computer of voor de tv en je komt voorbij schattige video’s van dieren. Het enige wat ik kan doen als ik kijk naar jonge dieren is glimlachen tot het pijn doet! Ik heb wat video’s bij elkaar gezocht die ik persoonlijk erg lief vond en die waarschijnlijk een lach op je gezicht zullen toveren.



Ik vind dit zo ontzettend lief. Kittens hebben zo’n gekke fratsen en zijn altijd avontuurlijk!


Same met puppy’s natuurlijk :D.


Diertjes die net de eerste stapjes in de wereld zetten en nog zo onzeker zijn over alledaagse dingen, daar smelt ik echt voor.


Zeker bij de laatste zit ik echt van “you can do this!”. Het is een grote klim voor een klein diertje maar het uitzicht is de inspanning waard :P.


En tot slot een hond en een kraai die samen met een pingpong bal spelen. Dit vind ik zo leuk om te zien! Als deze dieren gewoon samen kunnen spelen zonder vechten of ruzie, waarom kunnen sommige mensen dat dan niet?

Graag gedaan!
xxx

Bron foto

3 gedachtes over “Een dosis schattigheid.

Geef een reactie

