Essence TE: Like an unforgettable kiss

opening

Ik kreeg gisteren toch wel een hele leuke mail van Essence. Normaal schrijf ik niet zo snel over nieuwe limited editions maar ik vond hem deze keer zo leuk dat ik hem toch even wilde delen. Het duurt nog wel een tijdje tot deze collectie uitkomt maar ik wilden hem toch alvast even laten zien. De collectie is namelijk in het teken van Valentijnsdag!

Essence TE jan-feb 1

Als eerste deze drie vrolijke oogschaduws. De aanbevolen verkoopprijs van deze drie is €1,79 per stuk. (De prijs kan afwijken. Dit geld voor alle producten die ik jullie laat zien.)

Essence TE jan-feb 4

Dan kijk ik natuurlijk meteen naar de nagellak en die zijn ook niet mis! Ik ben vooral erg benieuwd naar de paarse, koraal en mint kleur. De aanbevolen verkoopprijs is €1,79 per stuk.

Essence TE jan-feb 2

Dan vier lipproducten. Mijn oog valt meteen op de rood/roze kleur aan de rechter kant. Ik weet niet of het iets voor mij is maar er is maar een manier om daar achter te komen. De aanbevolen verkoopprijs is €1,99 voor de tube links en €2,29 per stuk bij de lipsticks.

Essence TE jan-feb 3

Dan twee duo blushes. Ze doen me denken aan de blushes van de I Love Makeup collectie van Revolution. Ik ben vooral benieuwd naar de peach kleur. De aanbevolen verkoopprijs is €3,29 per stuk.

Essence TE jan-feb 5

Dan een fruitige geur. De top noten: grapefruit, mango en mandarijn. Hartnoten: lelietje van dalen en framboos. Basisnoten: romig sandelhout, muskus en vanille. Deze geur lijkt mij erg lekker (maar ik maak dan ook al een sprongetje als ergens mandarijn in zit). Lekker zoet, daar hou ik wel van. De aanbevolen verkoopprijs is €6,99.

Essence TE jan-feb 6

Als laatste dan deze schattige blush brush (wat vind ik dat toch een leuk woord :P). de aanbevolen verkoopprijs is €2,79.

Dat was dus de limited edition van Essence voor valentijnsdag! Eerst moeten we nog door kerstmis maar ik vond deze zo leuk dat ik hem wel met jullie moest delen! Deze collectie zal van midden januari tot midden februari te koop zijn.

xxx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 gedachtes over “Essence TE: Like an unforgettable kiss

  1. Pingback: Review Essence LE lakjes | NailssDone

Geef een reactie

